vanzari-negocieri
Ca sa stii sa vinzi, e nevoie sa comunici foarte bine. Iar ca sa comunici foarte bine, ai nevoie sa asculti activ, sa raspunzi asertiv si sa vorbesti pe limba celui din fata ta.
Abia de aici vorbim despre o comunicare cu rezultat si o negociere incheiata cu succes. Adica de cresterea ratei de conversie.
Pentru ca echipa ta sa treaca la urmatorul nivel in comunicare si negociere, iti propunem urmatoarele programe de training (ele pot fi modelate si personalizate in functie de nevoile si provocarile pe care le intampinati in prezent):

COMUNICARE ȘI INFLUENȚARE: CUM SĂ FACI UN CUSTOMER CARE DE CALITATE

PENTRU CINE:

Pentru cei care interactioneaza cu clienti si furnizori.

OAMENII DIN ECHIPA TA VOR STI:

  • Cum sa structureze mesaje eficiente si de impact
  • Cum sa isi adapteze stilul de comunicare in functie de interlocutor
  • Cele 4 competente cheie esentiale in orice tip de comunicare
  • Tehnici pentru ascultare activa si feedback asertiv
  • Strategii concrete de influentare
  • Tehnici de comunicare cu persoanele dificile

BENEFICII:

Pentru angajati si pentru business:

  • Limbaj comun de comunicare intern si cu clientii
  • Solutii concrete pentru depasirea problemelor in comunicare
  • Intelegerea si integrarea rapida a feedback-ului

Pentru clienti:

  • Clienti nemultumiti sau dificili, abordati asertiv si transformati in fani
  • Clienti multumiti ale caror nevoi sunt identificate (prin ascultare activa) si rezolvat

PENTRU O SOLUTIE PERSONALIZATA, STABILESTE O INTALNIRE

SCRIE-NE!

CUM SĂ NEGOCIEZI CU CLIENȚII ȘI FURNIZORII

PENTRU CINE:

Pentru cei care interactioneaza cu clienti si furnizori.

OAMENII DIN ECHIPA TA VOR STI:

  • Ce sa faca si sa spuna in timpul unei negocieri
  • Cum sa prezinte produse si servicii in mod convingator
  • Cum sa se adapteze la stilul de comunicare al interlocutorului
  • Legile negocierii si cum castiga din fiecare comunicare
  • Tendinte si tipare ale interlocutorilor in negociere

BENEFICII:

Pentru angajati si pentru business:

  • Integreaza un model aplicabil de comunicare si negociere
  • Intelege comportamentul si mesajele interlocutorului (limbaj nonverbal, cuvinte cheie)
  • Reduceri de costuri datorate negocierilor cu clientii si furnizorii

Pentru clienti:

  • Interactiuni si prezentari profesioniste si bine argumentate, fara manipulare
  • Intelegerea nevoilor si oferirea de solutii personalizate
DACA ESTI INTERESAT DE SERVICIILE NOASTRE DE CONSULTANTA

SCRIE-NE!

CUM SĂ VINZI CONSULTATIV ȘI SĂ FII PRIETENUL CLIENȚILOR

PENTRU CINE:

Cei care au nevoie sa inteleaga ce vor clientii si/sau furnizorii (marketeri, vanzatori).

OAMENII DIN ECHIPA TA VOR STI:

  • Cum sa faca o vanzare de tip consultativ
  • Cum planifica si cum executa procesul de vanzare
  • 6 obiective pe care clientii le au si cum se adapteaza
  • Cum castiga increderea clientilor
  • Cum trateaza obiectiile folosind tehnici de vanzare

BENEFICII:

Pentru angajati si pentru business:

  • Invata tehnici care pot fi aplicate inca de la prima interactiune cu clientul
  • Stiu cum sa creeze relatii pe termen lung cu clientii
  • Rezultate si eficienta in activitatea de vanzari

Pentru clienti:

  • Abordare consultativa, fara presiunea unei vanzari agresive
  • Crearea unei relatii pe termen lung, bazata pe incredere

PENTRU O SOLUTIE PERSONALIZATA, STABILESTE O INTALNIRE

SCRIE-NE!

CUM SĂ VINZI OFERIND CONSULTANȚĂ ÎN APELUL TELEFONIC

PENTRU CINE:

Angajatii care vand si relationeaza cu clientii prin telefon.

OAMENII DIN ECHIPA TA VOR STI:

  • Cum sa isi construiasca si adapteze speech-ul in procesul de vanzare
  • Cum sa identifice corect nevoile clientului pentru a vinde
  • Cum sa isi foloseasca tonul vocii pentru a fi convingatori
  • Principalele tipuri de obiectii ale clientilor si cum se trateaza
  • Tehnici pentru up-sell, cross-sell si obtinerea de recomandari
  • Tehnici pentru inchiderea procesului de vanzare cu succes
  • Follow-up si metode de pastrare a clientilor pe termen lung

BENEFICII:

Pentru angajati si pentru business:

  • Cresterea vanzarilor prin implementarea strategiilor de upsell si recomandari
  • Calificarea clientilor dispusi sa cumpere
  • Cresterea ratei de conversie pentru ca stiu cum sa raspunda obiectiilor de pret/ timp/ etc.

Pentru clienti:

  • Resimt siguranta si competenta in interactiunile cu compania ta
  • Sunt tratati ca parteneri pe termen lung