training vanzari

Motivul real pentru care clientii te refuza (si cele mai comune obiectii)

Una din provocarile constante cu care se confrunta un antreprenor e aducerea de cash flow. Daca exista bani in companie, exista si siguranta, iar focusul se muta pe crestere. Asta inseamna ca vanzarile nu au voie sa stagneze, si cu atat mai putin sa scada drastic. Cine s-ar mai putea gandi la crestere si dezvoltare …

Motivul real pentru care clientii te refuza (si cele mai comune obiectii) Read More »

vanzare tranzactionala vs relationala dbvmt

Ce au in comun casatoriile fericite si vanzarile?

Pare ca toata lumea vrea sa vanda ceva. Unii o fac subtil si creeaza mai intai o relatie, altii intr-un stil mai agresiv, scot direct in fata beneficiile, pretul si oferta. Unora le pasa mai tare de client, altora mai mult de produs. Clientul, personajul cel mai important din ecuatie,  din ce in ce mai …

Ce au in comun casatoriile fericite si vanzarile? Read More »

dezvoltare-business-dbvmt.ro_[1]

Dezvoltare de business: companie mica Vs. companie mare

 Nu vreau un profit mai mare si nici nu ma intereseaza daca echipa mea munceste sau nu. Nu imi doresc mai multi clienti. Nu, nici noi nu am cunoscut (inca) antreprenorul roman care sa spuna asta Am auzit in schimb: Vreau sa imi dezvolt business-ul. Daca se poate… ieri! La scurt timp dupa ce  a …

Dezvoltare de business: companie mica Vs. companie mare Read More »

citate steve jobs

Cele 7 „ingrediente” ale business-urilor de succes

Exista antreprenori care reusesc sa faca diferenta chiar si pe o piata saturata. La fel, exista antreprenori care esueaza sau nu reusesc sa treaca de un anumit nivel in business, oricat s-ar stradui.   Toti au in comun CURAJUL. Sa pornesti pe un drum nou, sa iei decizii mari si sa iti asumi riscuri cand …

Cele 7 „ingrediente” ale business-urilor de succes Read More »

skiat business

Exercitiu de final de an pentru antreprenorii ocupati

Cand faci business, sfarsitul de an e la fel de provocator ca schiatul pe o partie abrupta.  Nu ai timp sa stai pe ganduri sau sa arunci o privire in urma. Timpul ramas (care pare pus pe fast-forward) se imparte cu chibzuinta intre cadouri, clienti, „codite” din urma, urgente si, desigur,  strategii pentru anul ce …

Exercitiu de final de an pentru antreprenorii ocupati Read More »

antreprenor sufocat

Ce (si cine) nu-ti lasa business-ul sa creasca?

  Nu oricine poate fi antreprenor. Sunt cateva trasaturi pe care daca nu le ai, probabil nici nu vei fi tentat sa te apuci vreodata de business. E greu sa faci business fara curaj, disciplina, flexibilitate, incredere, viziune si o gandire strategica. Insa, pe masura ce trece timpul, o parte din calitatile, obiceiurile si actiunile …

Ce (si cine) nu-ti lasa business-ul sa creasca? Read More »

3 situatii in care sa NU faci training

Training in stanga, training in dreapta – oferte, e-mailuri, reclame, propuneri, solicitari. Pare ca nu bobocii, ci contractele semnate pentru servicii de  training se numara toamna. Iata-ne in sezonul in care se pun la punct bugetele pentru anul viitor si se aloca (sau nu) si sume pentru training. Si ca ciupercile dupa ploaie, furnizorii de …

3 situatii in care sa NU faci training Read More »

adolescenta in business

Trecerea dureroasa de la antreprenoriat la management profesionist

In ultimii 10 ani am oferit consultanta si am lucrat cu antreprenori romani aflati in diferite etape de dezvoltare de business. Unii erau la inceput de drum, altii erau intr-o expansiune pe care nu stiau cum s-o gestioneze,  iar cei mai multi se blocasera intr-un punct din care nu mai puteau creste. Am povestit in …

Trecerea dureroasa de la antreprenoriat la management profesionist Read More »

frustrated-at-work DBVMT

Stadii de viata in business – copilaria si provocarile cresterii

Ai o companie? A fost visul tau sa o construiesti exact asa cum este acum, si ai facut imposibilul realitate. Inceputul a fost mai greu dar a crescut surprinzator in ultimii ani. Acum, a ajuns in sfarsit acolo unde visai si e loc pentru expansiune, dar ai inceput sa te lovesti de ziduri. De ce? Pentru …

Stadii de viata in business – copilaria si provocarile cresterii Read More »

DBVMT Training

Angajati si clienti din Generatia Y: 6 tendinte pe care e bine sa le cunosti

Li se spune generatia Y, sunt creativi, adaptabili, au intre 18 si 32 de ani si sunt targetati  tot mai mult de companii pentru a le deveni angajati sau clienti pe termen lung. Ultimele studii la nivel global arata ca pana in 2025, 75% din forta de munca va fi formata de membrii din generatia Y. 15% din ei …

Angajati si clienti din Generatia Y: 6 tendinte pe care e bine sa le cunosti Read More »

1
Bună ziua!
Vă putem fi de folos?
Powered by