Soft skills… sau acele abilitati despre care nu prea se vorbeste. In realitate, tot mai multi angajati recunosc ca ar fi mai productivi daca ar avea mai mult timp sau daca s-ar reduce neintelegerile cu colegii sau clientii.

De aceea, venim in intampinarea business-ului tau cu programe personalizate de training pe soft skills care sa creasca calitatea oamenilor si interactiunilor lor cu clientii

comunicare asertiva

TIME MANAGEMENT: CUM SA EFICIENTIZEZI TIMPUL DE LUCRU

PENTRU CINE:

Pentru oricine are de respectat deadline-uri.

OAMENII DIN ECHIPA TA VOR STI:

  • Cum sa isi fixeze prioritatile si sa isi seteze limite realiste
  • Instrumente si tehnici pentru buna gestionare a timpului de lucru
  • Cum sa isi indeplineasca task-urile mult mai rapid
  • Sa isi organizeze activitatile astfel incat sa le realizeze la final de zi
  • Cum sa evite amanarea si distragerile

BENEFICII:

Pentru angajati si pentru business:

  • Posibilitatea de a face mai multe lucruri intr-un timp mai scurt, cu acelasi efort
  • Metode pentru a stabili echilibrul dintre timp personal si timp de lucru, fara frustrari
  • Focus pe activitatile importante

Pentru clienti:

  • Raspunsuri prompte
  • Respectarea promisiunilor si incadrarea in termene
PENTRU O SOLUTIE PERSONALIZATA, STABILESTE O INTALNIRE

SCRIE-NE!

COMUNICARE ASERTIVA: CUM SA COMUNICI CU TACT?

PENTRU CINE:

Pentru cei care interactioneaza cu clientii si pentru cei cu care nu ai intotdeauna un limbaj comun de comunicare (contabili, it-isti etc.).

OAMENII DIN ECHIPA TA VOR STI:

  • Ce inseamna de fapt asertivitatea
  • Cum evitam agresivitatea in comunicare  (opusul asertivitatii)
  • Comunicarea pasiva -cum ii implicam pe pasivi in dialoguri si activitati
  • Intelegerea asertivitatii prin jocuri de rol

BENEFICII:

Pentru angajati si pentru business:

  • Cresterea proactivitatii in comunicare
  • Abilitati de a dezvolta metode noi de lucru
  • Echipa care comunica si gestioneaza corect situatii de criza/conflict

Pentru clienti:

  • Raspunsuri formulate cu tact, indiferent de natura solicitarii
  • Rabdare si intelegere in situatii de conflict
DACA ESTI INTERESAT DE SERVICIILE NOASTRE DE CONSULTANTA

SCRIE-NE!