Marketing Online
pentru business-ul tău

Dacă nu îi target-ezi, alergi după ei

Zile
Ore
Minute
Secunde

Data

03 Mai 2025

Locație

Otopeni,
Str. Fermei H 8

Durată

8 ore

Tarif

150€/participant
(TVA inclus)

Despre curs

Uneori este important doar să fii prezent, dar în online este important să fii prezent bine și consecvent.

Învață despre cum îți prezinti business-ul, produsele sau serviciile, despre cum te prezinți pe tine și cum să creezi locul în care să-ți aduci clienții.

Dar mai important, învață cum să-i aduci.

De la segmentare și poziționare la targetare și diferențiere în online.

Pentru cine este cursul?

Pentru cei care 

  • dețin o afacere și au nevoie de o prezență online
  • fac parte dintr-o echipă de marketing
  • vor o structură pentru activitățile de marketing online
  • vor să construiască un funnel de marketing
  • vor să înțeleagă mai bine clientul și cum comunică cu el
  • vor să înțeleagă comportamentul clienților din online
  • psihologia din spatele comunicării în online
  • vor să-și crească echipa de marketing
  • pentru cei care vor să înțeleagă pe ce „dau banii” colegii de la marketing

Ce vor ști parcipanții?

  • Cum să afle cine e clientul lor
  • Cum să creeze o imagine bună în online
  • Importanța branding-ului în online
  • Cum strângi din interiorul companiei datele de care ai nevoie pentru o campanie
  • Cum să planifice și să creeze o campanie
  • Cum îți analizezi competiția în online
  • Tips & Tricks

Benficii pentru tine și business-ul în care activezi:

  • Înțelegi mai bine bugetele de marketing și profitul pe care ți-l aduc
  • Costul real pentru fiecare client nou
  • Definești mai bine comunicarea pe canale care să reflecte valorile și credințele care au creat business-ul tău
  • Consolidarea unui brand de angajator

Pentru echipa ta și clienții tăi:

  • O mai bună înțelegere a clienților din mediul online
  • Branding intern și extern mai eficient
  • Suținerea departamentului de vânzări prin conectarea la departamentul de marketing

Teme abordate

Între orele 9 și 18 vom parcurge împreună următoarele teme:

  • Cine e clientul tău și cum să-l alegi
  • Cine ești tu în online – prezența ta în online ca business
  • Cum îți faci un plan de comunicare eficient
  • Marketing Tradițional vs. Marketing Online
  • Comunicare cu clientul adaptată la piață/canal
  • Canalul magic de comunicare pentru business-ul tău
  • Performanță vs. Consecvență în online
  • Cum analizezi performanța campaniilor pe canale
  • De la digital la personal – Customer Service în 2020

Curs suținut de:

Elvis Floroiu
Digital Marketer

Digital Marketer cu experiență în marketing online și campanii creative.
Atât de creative încât una dintre campanii a fost premiată cu NUP.

Cu Paralela 45 a câștigat premiul eTravel pentru Best Travel Agency Website și doi ani la rând GPeC pe secțiune travel. A început ca intern în P&G și continuat cu branduri precum Mareea, Depozitul de Papetărie, unde a gestionat bugete semnificative. 

Rareș Zlătaru
Managing partner DBV Management & Training

Corporatist „convertit” la antreprenoriat după un 14 ani de experiență în companii precum British American Tobacco, EFG Retail Services, Vodafone România, AS Training & Coaching.

Specializat în dezvoltarea echipelor de vânzări, management organizațional și consultanță în dezvoltarea afacerilor.

Din 2004 susține traininguri de vânzări și comunicare pentru zona de corporate.

Ce spun clienții noștri:

Înscrie-te acum!

Marketing Online pentru business-ul tău​

150
  • (TVA inclus)
    Dacă dorești mai multe detalii despre cursul de comunicare în vânzări și în echipă sau vrei să te înscrii ne poți contacta la 0722.191.368 sau [email protected]

Cursurile noastre în imagini: