Cultura organizationala sau “cum facem noi lucrurile in firma” cuprinde obiceiurile, convingerile, comportamentele si valorile tuturor celor care fac parte din companie.
Preluata si construita din proceduri, de la owner si manageri, cultura organizationala determina nivelul de motivatie din echipa ta.
Asigura-te ca iti construiesti o cultura organizationala sanatoasa in firma, ca sa te poti concentra apoi pe rezultate si crestere. Seteaza directia si viziunea!
Preluata si construita din proceduri, de la owner si manageri, cultura organizationala determina nivelul de motivatie din echipa ta.
Asigura-te ca iti construiesti o cultura organizationala sanatoasa in firma, ca sa te poti concentra apoi pe rezultate si crestere. Seteaza directia si viziunea!
MANAGEMENTUL SCHIMBĂRII: CUM ACCEPTĂM ȘI IMPLEMENTĂM SCHIMBAREA
PENTRU CINE:
Pentru business-uri si echipe care schimba instrumente sau metode de lucru.
OAMENII DIN ECHIPA TA VOR STI:
- Ce tipuri de schimbari exista si ce rol au
- Inteleg de ce apare rezistenta si cum depasesc barierele schimbarii (stres, emotie)
- Inteleg avantajele adaptabilitatii si schimbarii continue
- Sunt pregatiti pentru o atitudine de tip “pro schimbare”
BENEFICII:
Pentru angajati si pentru business:
- Reduce rezistenta echipei la schimbare (mai putine conflicte)
- Implementezi mai usor metode noi si instrumente care ajuta business-ul sa evolueze
- Instaurezi un mindset care sustine dezvoltarea; scad riscurile plafonarii
Pentru clienti:
- Lucreaza cu o companie adaptata la nevoile pietei
- Au acces la servicii si/sau produse care se imbunatatesc constant
PENTRU O SOLUTIE PERSONALIZATA, STABILESTE O INTALNIRE
SCRIE-NE!
VALORI, MISIUNE, OBIECTIVE PE TERMEN LUNG?
PENTRU CINE:
Pentru toti angajatii.
OAMENII DIN ECHIPA TA VOR STI:
- Care este misiunea si rolul companiei pentru care lucreaza
- Lucrurile importante pentru companie si unde nu se fac compromisuri (valori)
- Intersectia dintre valorile personale si valorile companiei
- Directia in care business-ul merge (viziunea), roluri si obiective pe termen lung
BENEFICII:
Pentru angajati si pentru business:
- Construirea si formularea misiunii si valorilor organizatiei
- Cunoasterea valorilor proprii, ale colegilor si ale companiei
- Intelegerea si respectarea misiunii companiei si a obiectivelor pe termen lung
Pentru clienti:
- Inteleg scopul si viziunea companiei tale
- Respectarea standardelor de lucru transmise in misiune si valori
DACA ESTI INTERESAT DE SERVICIILE NOASTRE DE CONSULTANTA